מגדל המשרדים האייקוני במתחם האלף נפתח לעסקים

מתחם ה-1000 שבראשון לציון הולך וממצב את עצמו כמתחם התעסוקה העתידי של ישראל. אחד מפרויקטי הדגל במקום הוא הפרויקט האייקוני מילניה של פרשקובסקי הממוקם בחזית מתחם ה-1000 ומציע את הגישה המהירה ביותר לתוך המתחם והחוצה ממנו.

שוכרי המשרדים במקום ייהנו מכל העולמות- גם ממחירי שכירות אטרקטיביים ביחס לתל אביב, גם ממיקום מנצח בכניסה לגוש דן וגם ממגדל אייקוני וסביבת עבודה ירוקה.

אכלוס מיידי

מטרופולין התעסוקה הבא של ישראל הוא מתחם ה-1000 בראשון לציון, שכשמו צפוי להשתרע על שטח  עצום בגודל 1000 דונם עם 1.86 מיליון מ״ר לתעסוקה, מסחר ומלונאות, כ5600 יחידות דיור ומוערך בכ-100 אלף מקומות עבודה.

המתחם מהווה בשורה מבטיחה לא רק בשל גודלו ומיקומו במרכז הארץ בסמוך לאוכלוסייה המונה למעלה מרבע מיליון בני אדם, אלא גם בשל קרבתו הרבה לתל אביב והעובדה כי קווי הרכבת הקלה והכבדה יחברו אותו עם כל ערי מרכז ודרום וצפון הארץ.

למעשה זהו המקום היחיד במדינה בו הרכבת הכבדה מתחברת עם הקו האדום, הירוק והחום גם יחד. 

פרויקט "מילניה"   ממוקם בחזית המתחם ומציע את הגישה המהירה ביותר לתוך המתחם והחוצה ממנו. 

המגדל המשתרע על שטח של 60 אלף מ"ר תוכנן על ידי האדריכל משה צור והוא מורכב מ-3 מגדלים שונים : 2 מגדלים ניצבים בני 16 קומות וכן מגדל אופקי הכולל 5 קומות ולמעשה מחבר בין השניים.

לצד יופיו של הפרויקט אחד מיתרונותיו הגדולים ביותר הוא המיקום המנצח שלו. הוא מצוי בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים, תחנות רכבת ישראל והרכבת הקלה. כך יוכלו העסקים הפועלים בו ליהנות מסביבת עבודה דינמית ומתקדמת,

באחד ממתחמי העסקים החדשניים והמבטיחים של אזור המרכז.

מיקום מנצח

הפרויקט נמצא סמוך לתחנות הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה והקו החום.

לפרויקט יש גישה נוחה לרכבת ישראל באמצעות גשר להולכי רגל המחבר בין תחנת ״משה דיין״ לפתח המגדל.

לבאי המגדל תהיה גישה ישירה לנתיבי איילון ולכביש 441 וסמיכות לכבישים: 1,4,6, ו-431, כ-15 דקות מתל אביב.

ברחבי המתחם יוקמו שבילי גישה נוחים להולכי רגל, אופניים וקורקינטים. בנוסף לכל אלו העובדים והמבקרים במקום ייהנו מפארק אורבני ירוק ובנוסף מרחבת מסחר שוקקת שתכלול בתי קפה ומסעדות.

פיתוח סביבתי רחב היקף
110 דונם של פארקים וריאות ירוקות

מאפיין בולט נוסף של הפרויקט נוגע לדגש הרב שניתן בו לפיתוח הסביבתי. כך,  הפרויקט יושב על קרקע של 10 דונם ומתוכם 7 דונם נועדו לפיתוח סביבתי ובמסגרת זאת ייבנו במתחם ה 1000,  110 דונם של פארקים, ריאות ירוקות, אגמים אקולוגיים, שבילי הליכה, מסלולי אופניים ועוד . ההשקעה הרבה בגינון ובפיתוח הסביבתי נעוצה בהבנת כי ככל שהפרויקט ישלב יותר שטחי חוץ ירוקים, מרעננים ומחדשים כך העובדים ירגישו סיפוק רב יותר בהגעה למקום העבודה. אכלוס הפרויקט מתכונן לתחילת 2023, במסגרתו, יהיה ניתן ליהנות מפארק מרהיב מלא בצמחיה עשירה, פינות ישיבה מוצלות, מרחב אורבני שיכלול בתי קפה ומסעדות לנוחיות העובדים והמבקרים.

הריאות הירוקות במתחם יתמזגו יחד עם מתחם מסחר שוקק חיים שיכלול בתי קפה ומסעדות, חנויות שירות ומתחמי מגורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זוהי המהות של אקוסיסטם חדשני המדבר במושגים של שילוב בין תעסוקה ומגורים לצד מכלול תשתיות לטובת העובדים והתושבים כאחד.

עמידה בתקן LEED GOLD הבינלאומי המוכר בתחום הבנייה הירוקה

המגדל עצמו עומד בתקן LEED GOLD הבינלאומי המוכר בתחום הבנייה הירוקה, המתייחס לפרמטרים כמו קיימות, שימוש יעיל במים, אנרגיה, אטמוספירה יחד עם חומרים ומשאבים שאינם מזהמים. הרעיון של התקן הינו להעניק לבניין יעילות אנרגטית גבוהה, וכך לנצל אותו כחלק אינטגרלי המסייע לסביבה ולא פוגם בה. מדובר למעשה בתכנון חדשני המתבסס על עקרונות הבנייה הירוקה תוך שמירה מיטבית על הסביבה.

מגדל מילניה מתאים לחברות המבקשות ליהנות מכל העולמות – גם ממחירי שכירות אטרקטיביים ביחס לתל אביב וגם ממיקום מנצח בכניסה לגוש דן.

ניתן להשכיר משרדים קטנים, קומות שלמות, ואף קיימת אפשרות להשכיר את אחת הרגליים של הבניין כמגדל עצמאי מלא הכולל לובי ומעליות פרטיות.

האכלוס החל

איך נוכל לעזור לך?
פרשקובסקי וואטסאפ
אנחנו לרשותך